استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گلفروشی بهرام ( جردن )


اطلاعات گل و ماشین

به گزارش سایت دوشیزه از گلفروشی بهرام:تصمیم دارم گل فروشی رو بهتون معرفی کنم که از لوکس ترین و معروفترین گل فروشی های تهران هستش و یکی قدیمی ترین ها و با سابقه ترین ها هم به حساب میاد. این مرکز در دسته بندی سایت دوشیزه در کلاس لوکس قرار گرفته.
فضای گل فروشی بهرام بزرگ و شیکه،نمونه کارهای آمادشون خیلی خاص و متفاوت هستند ، توی فضای گل فروشی دیزاین های بی نظیری از گلها بود من که واقعا خوشم اومد .گل فروشی بهرام جردن ،دسته گل و ماشین عروس ها رو بسیار خاص وباظرافت طراحی می کنه ، میشه گفت که برای هر سلیقه و بودجه ای طراحی خاصی و منحصربه فردی رو در نظر می گیرند. آقای بهرام جعفری مدیریت این گل فروشی هستند .
هزینه دسته گل ،بستگی به گلی که انتخاب می کنید داره چون هر گل شاخه ای محاسبه می شه و قیمت هر شاخه گل متفاوته ،بعدش هم مدل دسته گل عروس هم خیلی مهمه چون اجرت دیزاین هر مدل با مدل دیگه متفاوت هست .برای ماشین عروس به ما مدل های جدید گل آرایی ماشین عروس رو نشون دادند و توضیح دادن که باز هم هزینه گل آرایی ماشین عروس ،مثل دسته گل بستگی به نوع گل و مدلش داره . ناگفته نماند که این گل فروشی خوب تو جردن ،برای همه مراسم ها مثل نامزدی ، عقد ،خواستگاری و بله برون و حتی گل آرایی حنابندون، طراحی و دیزاین مخصوص اون مراسم رو هم دارند و شما برای انتخاب بهتر میتونید باهاشون مشورت کنید تا متناسب با اون چیزی که میخواید و هزینه ای که قراره براش بپردازید ،راهنماییتون کنند .
ماشین های مدرن و کلاسیک متفاوتی هم برای اجاره به عروس و دامادها دارند که اجاره بهای هر کدوم ساعتی محاسبه می شه و بستگی به نوع مدل ماشین و داشتن یا نداشتن راننده داره. به هر حال من فکر می کنم که انتخاب ماشین عروس و همینطور انتخاب دسته گل شخصی و سلیقه ای هستش پس هر کسی باید متناسب با سلیقه خودش این انتخاب ها رو انجام بده. شما میتونید مدلها و عکسهایی رو که دوست دارید به این گل فروشی ببرید تا متوجه بشند که شما دقیقا چه چیزی مد نظرتون هست .

گلفروشی بهرام
گلفروشی بهرام به مدیریت آقای بهنام جعفری با سابقه کاری بیش از 50 سال در زمینه پرورش و فروش گل از بزرگترین تولیدکنندگان گلهای تزئینی و آپارتمانی در ایران    می باشند. 
گلفروشی بهرام واقع در خیابان آفریقا ، چهارراه جهان کودک تهران از هم اکنون بعنوان یکی از اعضاء فروشگاههای اینترنتی ایرامارت که به شرکت تجارت الکترونیکی رساناسیستم تعلق دارد آماده ارائه خدمات از طریق اینترنت به صورت خرید و فروش  Online ( آنلاین ) برای کلیه محصولات گلهای خود می باشد.
گلفروشی بهرام از گلفروشی های قدیمی است که به خوبی توانسته جایگاهش را میان موج گلفروشان تازه وارد حفظ کند. هرچند خیلی از عروس خانم ها معتقدند طراحی های دسته گل ها و ماشین هایش کمی یکنواخت شده اما این گلفروشی از آن گلفروشی هایی است که هنوز حرف هایی برای گفتن دارد. برای بازدید از این گلفروشی باید به خیابان جردن نرسیده به چهارراه جهان کودک سر بزنید.



اطلاعات کاملتری ازگلفروشی بهرام دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش گل فروشی بهرام: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت گل و ماشین

گلفروشی بهرام از لوکس ترین و معروفترین گل فروشی ها و  با سابقه کاری بیش از 50 سال از قدیمی ترین ها و با سابقه ترین ها در شهر تهران است. فضای داخلی این گلفروشی بسیار شیک و بزرگ است که داخل آن نمونه کار های آماده خاص و زیبای این مجموعه قرار دارد.

هم اکنون این موسسه دارای مزرعه به مساحت 32 هکتار و دارای 5 هکتار گلخانه شیشه ای تمام اتوماتیک میباشد که عرضه این محصولات توسط فروشگاه با سابقه درخشان واقع در خیابان آفریقا (جردن) می باشد. و آماده برای گل آرایی و سفارش دسته گل، سبد و پایه گل برای مراسم های شماست.


خدمات گلفروشی بهرام تهران
گل فروشی بهرام جردن دسته گل و ماشین عروس ها را بسیار خاص و باظرافت طراحی می کند، به طوریکه برای هر سلیقه و بودجه ای طراحی خاصی و منحصربه فردی را در نظر می گیرند.
    هزینه گل آرایی ماشین عروس و دسته گل بستگی به نوع گل و مدل انتخابی دارد .
    ماشین های مدرن و کلاسیک متفاوتی برای اجاره به عروس و دامادها دارند که اجاره بهای هر کدام ساعتی محاسبه می شود و بستگی به نوع مدل ماشین و داشتن یا نداشتن راننده دارد.
    ارائه خدمات در زمینه تهیه و ارسال تاج گل برای مراسم ختم و ترحیم
    ارائه انواع باکس و دسته گل با ماندگاری بالا و گل های تازه روز
    خدمات دیزاین مربوط به مراسم بله برون، شب چله و...
    برای همه مراسم ها مانند: نامزدی، عقد، حنابندان و... طراحی و دیزاین مخصوص مراسم را دارند و برای انتخاب بهتر میتوانید با پرسنل با سابقه مشورت کنید تا متناسب با چیزی که میخواهید و هزینه ای که می پردازید، مشاوره و راهنمایی می کنند
    ارائه انواع گیاهان ریشه دار در گلدان های شیک و زیبا


یکی از صنایع پرسود در دنیا صنعت گل و گیاه است. کشورهایی مثل هلند، سوئیس، فرانسه، انگلستان، ژاپن، ایتالیا و آلمان در این حوزه بسیار موفق بوده‌اند. اما متأسفانه گزارشات، خبر از پژمردگی این صنعت در ایران می‌دهند. در نهایت مانند گزارش قبلی که بازارهای میوه و تره‌بار و میوه‌فروشی محله در چشم مردم جلوه می‌کند گلفروشی‌ها نیز مقصد نهایی دسترسی مردم به گل است.

امروز به معرفی یکی از گلفروشی‌های خوب شهر تهران به نام گلفروشی بهرام خواهیم پرداخت. گلفروشی بهرام بیش از ۳۰ سال است که سابقه فعالیت دارد و یکی از قدیمی‌ترین گلفروشی‌های تهران به حساب می‌آید. بهرام جعفری صاحب این گلفروشی در مصاحبه‌ای می‌گوید: فکر می‌کنم کیفیت گل‌های ما باعث شد تا مردم به اینجا اعتماد کنند؛ به گل‌ها به چشم فرزندانم نگاه می‌کنم.

رسیدگی به گل‌ها واقعا طاقت‌فرساست؛ تنها کسی می‌تواند وارد این حوزه شود که عاشق گل باشد. بدون عشق واقعا کم می‌آوری.

بهرام جعفری حدود ۲ هکتار زمین کشاورزی در شهریار دارد که بخشی از آن به کاشت گندم و ذرت اختصاص داده شده و بخشی از آن به کاشت رز، ارکیده، لاله و سنبل. گل‌های وارداتی بهرام از هلند نیز به دلیل کیفیت بالایی که دارد مشهور است.

بهرام جعفری تلاش شبانه‌روزی آن هم نه یکی دو سال شاید تا آخر عمر را رمز موفقیت در این کار می‌داند.

گلفروشی شاید در ظاهر امر شغلی بی دردسر و شاد باشد اما بسیار سخت و پرمراقبت است. مراقبت از گل‌ها کاری بسیار سخت است. قیمت گل‌ها در زمستان و تابستان متفاوت است. مردم ممکن است فقط ظاهر امر را ببینند یا به تزئینات یک گل توجه کنند اما نگهداری و پرورش گل پیچیدگی‌های بسیاری دارد.

در نهایت آنچه گلفروشی بهرام را پابرجا و پررونق نگه داشته مشتری مداری، کیفیت و خوش سلیقه بودن است.

گل‌فروشی بهرام جزو اون دسته گل‌فروشی‌های قدیمی و معروف تهرانه که هنوز هم جایگاهش رو بین گل‌فروشی‌های تازه‌وارد حفظ کرده.

موسسه گل و گیاه بهرام در سال 1345 توسط بهرام جعفری پایه گذاری شده است ،که در این سالها بطور مستمر در تولید و عرضه گل و گیاه حضورگسترده داشته و یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان گل و گیاه در سطح کشوردر حال حاضر می باشد.

همچنین این موسسه اقتخار چندین لوح تقدیر در نمایشگاه های بین اللملی تهران در سال 70 الی 73 و بهترین تولید کننده گل و گیاه در سال 79 و 84 از وزرات محترم کشاورزی میباشد ، هم اکنون این موسسه دارای مزرعه ای به مساحت 32 هکتارو دارای 5 هکتار گلخانه شیشه ای تمام اتوماتیک میباشد که عرضه این محصولات توسط فروشگاه با سابقه درخشان واقع در خیابان آفریقا (جردن) می باشد.

این موسسه در راستای کارافرینی خود را تا 50 نفرپرسنل مستقیم و 100 نفر پرسنل غیر مستقیم سهم خود را به سرزمین ایران زمین تقدیم نموده است .

فروشگاه اینترنتی بهرام گل ، ارائه دهنده ی خدمات گل فروشی، گلدان، گل آرایی ماشین عروس و … می باشد.

موسسه گل و گياه بهرام در سال ١٣٢٠ توسط بهرام جعفرى ، فعاليت خود را آغاز كرد .

مصاحبه اى از ايشان :

من بهرام جعفری از 12 سالگی تا حالا که 82 سال دارم کار پرورش گل را انجام می‌دهم. پدرم در این کار بود؛ همین‌طور دایی‌هایم. در آن ‌موقع گل به معنای امروزی شناخته شده نبود نه گل‌بخری بود، نه گل‌فروشی و نه گل‌کاری. اصلا گل شاخه‌ای معنایی نداشت چه برسد به پرورش آن به ‌صورت انبوه. آن ‌موقع همه گل را به صورت گلدانی می‌خریدند و بیشتر مردم هم در خانه‌هایشان باغچه داشتند و گل‌های بوته‌ای می‌کاشتند. حدود 70 سال پیش بود که وارد این فعالیت شدم.

اوایل کار، در کرج بودیم و آن ‌موقع هنوز تهران به این بزرگی نشده بود. بعد چندسالی با دایی‌هایم در بهارستان کار کردم، کم‌کم جدا شدم و حدود 25 سال در خیابان طالقانی گل‌فروشی داشتم. حالا هم حدود 40 سالی است که گل‌فروشی بهرام را در جردن اداره می‌کنم. من مشتریانی دارم که حالا نوه‌هایشان هم اینجا می‌آیند و از من گل می‌خرند و در واقع مشتری خانوادگی گل‌فروشی بهرامند. فکر می‌کنم کیفیت گل‌های ما باعث شد تا مردم به اینجا اعتماد کنند …

محصولات فروشگاه اینترنتی بهرام گل:
دسته گل، سبد گل، گل فانتزی، گل و میوه، گل آرایی ماشین عروس، گل مراسم ترحیم

گلفروشی بهرام نامش را از موسس خود یعنی بهرام جعفری گرفته است که یک کارآفرین بزرگ و قابل احترام است. این گلفروشی فعالیت خودش را از سال 1345 شروع کرد و تا امروز جزء مطرح ترین نام ها در این زمینه می باشد . امروزه دیگر نمی توان بهرام را تنها یک گلفروشی دانست . این مجموعه با گسترش فعالیت خود به یک موسسه بزرگ و صاحب نام در زمینه گل و گیاه تبدیل شده است.

معرفی مدیریت

فروش گل تسلیت خرید دسته گل تسلیت خرید تاج گل تسلیت خرید گل جهت تسلیت خرید گل برای عرض تسلیت گل تسلیتی گل تسلیت تاج گل تسليت گل فاتحه دست مدل گل فاتحه دست خرید گل برای تسلیت سفارش گل برای تسلیت در اصفهان خرید سبد گل برای تسلیت گل تسلیت باد پیام تسلیت پدر کلان گل تسليت سفارش گل جهت تسلیت سفارش گل تسلیت خرید سبد گل تسلیت گل سياه تسليت سفارش گل عرض تسلیت عکسهای گل تسلیت گل های تسلیت قیمت گل تسلیت دسته گل تسليت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس گلفروشی بهرام ( جردن )

جهت دریافت آدرس و تلفن فروشگاه گل بهرام در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات نمایشگاه گل بهرام برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به گلفروشی بهرام ( جردن )؟ از مجموع 2 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد