استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن های پذیرایی در تالارهای تهران

سالن های پذیرایی در تالارهای تهران
سالن های پذیرایی در تالارهای تهران : تالار عروسی ستاره شب ، تالار عروسی ایرانیان ، تالار عروسی آرمادا ، تالار عروسی باغ صبا ، تالار عروسی قصر طلایی ، تالار عروسی صدف ، سالن های پذیرایی تهران ، سالن های پذیرایی غرب تهران ، سالن های پذیرایی شرق تهران ، سالن های پذیرایی ارزان قیمت تهران ، سالن های پذیرایی نامزدی و عقد ، سالن های پذیرایی عروسی و جشن ،












------------------------------------
سالن پذیرایی شماره دو تالار ستاره شب
تنوع سالن های پذیرایی در مجموعه ی پذیرایی ستاره شب تهران باعث شده تا سلیقه های متفاوت را راضی نماید. سالن های مجموعه علاوه بر طراحی های متنوع ظرفیت های متفاوتی را نیز پذیرش می نماید. سالن پذیرایی شماره دو این تالار ظرفیتی به تعداد 250 نفر دارد. این سالن از نظر دکوراسیون داخلی به صورت هماهنگ با سالن شماره یک طراحی شده است که امکان برگزاری مراسم های عروسی و عقد را در دو سالن فراهم می کند. علاوه بر این نکات باید به ورودی مجزای سالن اشاره نمود که بدون هیچگونه مزاحمتی برای سالن های امکان ورود و خروج میهمانان را به پارکینگ اختصاصی تالار و فضای خارجی تالار فراهم می کند.
------------------------------------
سالن پذیرایی شماره یک تالار ستاره شب
مجموعه ی پذیرایی ستاره ی شب همچون ستاره ای در بین تالار های پذیرایی جنوب شهر تهران می درخشد. این تالار پذیرایی واقع در منطقه ی ده تهران می باشد. از امکانات این تالار می توان به برخورداری از چهار سالن برای برگزاری مراسم ها اشاره نمود. این سالن ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان برگزاری دو مراسم عروسی همزمان در تالار بدون ایجاد مزاحمت فراهم باشد. سالن پذیرایی شماره یک تالار ستاره شب دارای ظرفیتی به تعداد 250 نفر می باشد. در این سالن برای راحتی و آسایش میهمانان از مبلمان راحت و شیکی استفاده شده است که رضایت مشتریان را به همراه دارد. چیدمان سالن به صورت ضیافتی و با استفاده از میز های گرد 8 نفره می باشد.
------------------------------------
سالن پذیرایی شماره دو تالار بزرگ ایرانیان
انتخاب تالار پذیرایی یکی از سخت ترین و مهم ترین انتخاب های مراسم های عروسی و به طور کلی مراسم های مختلف است. زیرا بعد از انتخاب مجموعه وظیفه ی میهمان داری و پذیرایی و غذا به عهده ی مجموعه می باشد. تالار بزرگ ایرانیان یکی از مجموعه های بسیار محبوب در شهر تهران و منطقه ی افسریه می باشد. این مجموعه در خصوص جلب رضایت مشتریان بسیار موفق عمل گرده است. سالن پذیرایی شماره ی دو این تالار ظرفیتی مشابه سالن دیگر و به تعداد 300 نفر دارد. رنگ غابل استفاده شده در مبلمان این سالن به رنگ خنثی کرم می باشد هماهنگی خوبی با سالن دیگر برای مراسم های بزرگ دارد. در مراسم های این سالن که همراه با یک وعده ی غذایی می باشد میزبانان می توانند از سفره خانه ی تالار برای سرو غذا استفاده نمایند.
------------------------------------
سالن پذیرایی شماره یک تالار بزرگ ایرانیان
وجود سالن های مجزا و متعدد از ویژگی های بیار خوب در خصوص مجموعه های پذیرایی محسوب می شود. تالار بزرگ ایرانیان واقع در منطقه ی افسریه مجهز به دو سالن بزرگ برای پذیرایی است. طراحی سالن ها به گونه ای صورت گرفته است که قابلیت استفاده از هر دو سالن به صورت همزمان برای مراسم های بزرگ فراهم می باشد. سالن پذیرایی شماره یک تالار ایرانیان دارای ظرفیتی به تعداد 300 نفر میهمان می باشد. این سالن پذیرایی در مراسم هایی مانند عروسی، عقد و نامزدی به سالن بانوان اختصاص می یابد. در رنگ بندی مبلمان این سالن از رنگ زرشکی درباری استفاده شده است که همراه با طراحی آن به صورت کلاسیک شکوه و زیبایی غیر قابل وصفی به مراسم می بخشد.
------------------------------------
سالن پذیرایی شماره دو تالار قصر طلایی
تالار پذیرایی قصر طلایی در راستای جلب رضایت مشتریان با طراحی جدید در خدمت مشتران محترم می باشد. این مجموعه ی پذیرایی مجهز به دو سالن مجزا برای برگزاری مراسم های مختلف از قبیل عروسی، نامزدی، عقد، تولد و مراسم ترحیم است. سالن پذیرایی شماره دو این تالار معمولا در مراسم های ازدواج به آقایان اختصاص می یابد. سالن پذیرایی شماره دو تالار قصر طلایی دارای ظرفیتی به تعداد 600 نفر است. طراحی و دکوراسیون داخلی این سالن به جهت استفاده ی همزمان از دو سالن برای برخی از مراسمات متناسب با سالن دیگر صورت گرفته است. نکته ی بسیار خوب در خصوص این تالار پذیرایی تجهیز آن به پارکینگ مجزا و اختصاصی با ظرفیت 200 خودرو می باشد.
------------------------------------
سالن پذیرایی شماره یک تالار قصر طلایی
امروزه تالارهای مجلل با طراحی به سبک کلاسیک مورد توجه و علاقه ی زوج های جوان قرار گرفته است. تالار پذیرایی قصر طلایی واقع در تهران پارس می باشد که یکی از نمونه های این سبک طراحی می باشد.این گونه از تالارها به شکوه و جلال مراسم عروسی می افزاید. سالن پذیرایی شماره یک این تالار دارای ظرفیتی به تعداد 600 نفر میهمان می باشد. طراحی جالب این سالن به گونه ای است که در قسمت انتهایی سالن در نزدیکی جایگاه عروس و داماد بخشی به صورت اتاقی تقریبا مجزا در نظر گرفته شده است که می توان از آن برای مراسم شام عروس و داماد و یا پهن کردن سفره ی عقد مراسم استفاده نمود. این قسمت از سالن دارای طراحی زیبا و خاصی است.
------------------------------------
سالن صدف تالار صدف
تالار پذیرایی صدف واقع در محله ی تهران پارس می باشد. از دلایل موفقیت این تالار وجود دو سالن متنوع با ورودی های مجزا است. از نکات مثبت این سالن ها می توان به ظرفیت پذیرش میهمانان اشاره کرد که طیف وسیعی از میهمانی ها را در بر می گیرد. سالن پذیرایی صدف بزرگترین سالن تالار به شمار می رود. این سالن برای میهمانی ها و مجالس مختلف مختلف از جمله مراسم تولد، نامزدی، عروسی، همایش ها و مراسم ترحیم طراحی شده است. ظرفیت پذیرش سالن صدف به تعداد 250 تا 600 میهمان می باشد. انعطاف پذیری بالای جایگاه عروس و داماد قابلیت تبدیل به محلی برای میزهای پذیرایی برای دیگر مراسم ها را فراهم می کند.
------------------------------------
سالن مروارید تالار صدف
تالار پذیرایی صدف واقع در شرق تهران از سال 1368 اقدام به ارائه ی خدمات به مجالس مختلف کرده است. این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان تمامی کلیه متد بین المللی تشریفاتی را به خدمت گرفته است. تالار پذیرایی صدف از دو سالن پذیرایی و دو اتاق عقد مجزا تشکیل شده است. سالن پذیرایی مروارید این مجموعه به تعداد 100 تا 300 نفر میهمان را برای مجالس مختلف می پذیرد. سالن های این تالار به صورتی طراحی شده اند که قابلیت برگزاری دو مراسم مجزا و به صورت همزمان فراهم باشد.
------------------------------------
سالن های شماره چهار تالار آرمادا
برخی از مراسم ها به دلیل تنوع در نوع برنامه ی اجرایی نیاز به تالارهایی با تعداد سالن های بیش از دو هستند. این دسته از مراسم ها را می توان در مجموعه هایی مانند تالار پذیرایی آرمادا با تیم مدیریتی و خدماتی قوی برگزار کرد. این تالار که در هفت طبقه ساخته شده است، در هر طبقه شامل دو سالن پذیرایی خانم ها و آقایان با طراحی مشابه و به صورت کلاسیک و یک لابی بزرگ برای ورودی میهمانان است. سالن های پذیرایی شماره چهار در تالار آرمادا در مجموع دارای ظرفیتی به تعداد 400 نفر اند. در سالن بانوان سن عروس داماد دارای قابلیت بازشو است و امکان ورود ماشین عروس از پشت این سن را فراهم می کند. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد تالار پذیرایی آرمادا و سالن های آن به شمار می رود.
------------------------------------
سالن های شماره سه تالار آرمادا
توانایی تالار برای برگزاری مراسم های همزمان نشان دهنده ی تیم مدیریتی قوی و ارائه ی خدمات بالا است. مجموعه ی پذیرایی آرمادا با کیفیت بالای خدماتی توانایی مدیرت چهار یا پنج مراسم را به صورت همزمان دارد. یکی از ویژگی های شاخص در خصوص این تالار ورود ماشین عروس به سالن پذیرایی مراسم است. به این صورت که ماشین به وسیله ی آسانسور موجود در پارکینگ تالار بالا آمده و به صورت شگفت آوری از جایگاه عروس و داماد خارج می شود. دو سالن پذیرایی شماره ی سه در طبقه ی سوم تالار قرار دارد که این طبقه شامل سالن بانوان، آقایان و لابی بزرگ ورودی می باشد. مجموع ظرفیت این دو سالن برای مراسم های مختلف به تعداد 400 نفر می باشد.
------------------------------------
سالن های شماره دو تالار آرمادا
در شهر تهران کمتر تالاری پیدا می شود که مدیرت و رسیدگی در حد مجموعه ی پذیرایی آرمادا داشته باشد. این مجموعه که واقع در تهران پارس می باشد. از هفت طبقه تشکیل شده است که در هریک از طبقات اقدامات و تجهیزاتی در جهت برگزاری نوعی از مراسم ها فراهم شده است. سالن های پذیرایی شماره دو در طبقه ی دوم تالار آرمادا قرار دارند که میتوانند میزبانی مراسم های مختلف دا به اختیار بگیرند. این سالن ها مناسب جهت میهمانی های ولیمه، تولد، نامزدی عقد و عروسی و همچنین مجالس ترحیم هستند که از تعداد 200 تا 400 نفر میهمان را پاسخگو می باشد. نکته ی قابل توجه در مورد این تالار پذیرایی کادر اجرایی کارآزموده و خوش برخورد تالار است که سبب رضایت مشتریان این مجموعه از خدمات شده اند. این نکته از نکات تعیین کننده ی انتخاب سالن پذیرایی برای مراسم های مهم و خانوادگی می باشد.
------------------------------------
سالن های شماره یک تالار آرمادا
ساختمان مجلل مربوط به مجموعه ی پذیرایی آرمادا در منطقه ی تهران پارس قرار دارد. این مجموعه در بین مجموعه های پذیرایی شهر تهران یکی از خاصترین نمونه ها است. این تالار مجلل مجهز به آسانسور با ظرفیت بالا برای بالا بردن ماشین عروس می باشد که میهمانی خاصی را برای شما و میهمانان رقم می زند. در هر طبقه از این تالار دو سالن پذیرایی در ارتباط با یکدیگر و لابی ورودی برای این دو سالن قرار دارد. سالن های شماره یک تالار در طبقه ی اول می باشند. ظرفیت پذیرش این دو سالن به تعداد 400 نفر می باشد که به با استفاده از مبلمان مجلل و شیک به صورت چیدمان ضیافتی در سالن چیده شده اند.
------------------------------------
سالن پذیرایی شماره دو تالار باغ صبا
تالار بزرگ باغ صبا واقع در منطقه ی پونک تهران است. این مجموعه در محوطه ای به مساحت 20000 متر مربع با فضای سبز بسیار زیبا قرار دارد. در مراسم های مختلفی که در این تالار برگزار می شود می توان در کنار سالن های زیبای پذیرایی از این فضای سبز و باغ تالار نیز برای پذیرایی از میهمانان استفاده نمود. سالن پذیرایی شماره دو تالار باغ صبا که سالن شماره یک ظرفیتی در حدود 230 نفر دارد در طبقه ی همکف قرار دارد این موضوع نکته ی ویژه ای در برگزاری برخی از مراسم ها محسوب می شود. سالن دیگر تالار نیز از این ویژگی بسیار خوب برخوردار است. دکوراسیون و طراحی جدید تالار باعث جلب رضایت همه ی مشتریان تالار گشته است زیرا این طراحی متناسب با مد روز و بررسی سلیقه ی مشتریان انجام شده که رضایت آن ها را نیز به همراه داشته است
------------------------------------
سالن پذیرایی شماره یک تالار باغ صبا
تالار تشریفاتی باغ صبا از تالار های محبوب شهر تهران در منطقه ی پونک محسوب می شود. دسترسی عالی این تالار از گزینه هایی است که آن را در بین تالارهای محبوب قرار داده است. این مجموعه قابلیت پذیرش میهمان به تعداد حداکثر 450 نفر است که برای این منظور مجهز به دو سالن با طراحی خاص و زیبا است. سالن پذیرایی شماره یک این تالار به تنهایی می تواند میزبان مراسم های خانوادگی از جمله تولد، مجالس ترحیم و کنفرانس ها و جلسات اداری باشد که حداکثر پذیرش آن به تعداد 230 نفر است. این سالن مجهز به سن با طراحی ویژه در قسمت مرکزی سالن است که برای آسایش و راحتی بیشتر در جشن ها از استیج با نور پردازی فوق العاده نیز برخوردار است. نکته ی خوب دیگر در خصوص این تالار پارکینگ مجزا به تعداد 200 خودرو است که مانع مزاحمت تالار و باعث آسایش میهمانان می شود.
------------------------------------


سالن های پذیرایی مشهد
سالن های پذیرایی تهران
سالن های پذیرایی گرگان
سالن های پذیرایی اراک
سالن های پذیرایی سمنان
سالن های پذیرایی نیروهای مسلح
سالن های پذیرایی در اصفهان
سالن های پذیرایی فرهنگیان تهران
سالن های پذیرایی بهشت زهرا
سالن پذیرایی خانه های ایرانی
سالن های پذیرایی بابل
سالن های پذیرایی بیرجند
سالن های پذیرایی بندرعباس
بهترین سالن های پذیرایی تهران
سالن های پذیرایی جنت آباد
سالن های پذیرایی جنوب تهران
سالن های پذیرایی خیابان دماوند
سالن های پذیرایی در قم
سالن های پذیرایی در سنندج
طراحی دیوار های سالن پذیرایی
سالن های پذیرایی رشت
رنگ های سالن پذیرایی
سالن های پذیرایی زیتون
سالن پذیرایی شادی های زندگی
سالن های پذیرایی ساری
سالن پذیرایی تالار سناتور
سالن های پذیرایی شرکت نفت
سالن های پذیرایی شهریار
سالن های پذیرایی شهرکرد
سالن های پذیرایی صادقیه
طرح های سالن پذیرایی
سالن های پذیرایی عروسی
سالن پذیرایی تالار عروسی
عکس های سالن پذیرایی
فرش های سالن پذیرایی
سالن های پذیرایی قائمشهر
سالن های پذیرایی در کاشان
کفپوش های سالن پذیرایی
سالن های پذیرایی در گرگان
سالن های پذیرایی استان گلستان
سالن های پذیرایی استان گیلان
لیست سالن های پذیرایی تهران
لیست سالن های پذیرایی
لوستر های سالن پذیرایی
مدل های سالن پذیرایی
سالن پذیرایی هتل های تهران
سالن های پذیرایی در یزد
سالن های پذیرایی منطقه 22
سالن های عروسی تهران
سالن های عروسی هتل اسپیناس پالاس
سالن های عروسی چیتگر
سالن های عروسی شیراز
سالن های عروسی در تهران
سالن های عروسی بندرعباس
سالن های عروسی تهرانپارس
سالن های عروسی مختلط در تهران
سالن های عروسی ارتش
سالن های عروسی گرمدره
سالن های عروسی پارک ارم
بهترین سالن های عروس اصفهان
سالن چهرهای عروس اهواز
سالن های عروسی در بندرعباس
بهترین سالن های عروسی تهران
بهترین سالن های عروسی در تهران
بازی های سالن عروسی
دانلود بازی های سالن عروسی
سالن های عروسی پاسداران
سالن های عروسی پونک
سالن های پذیرایی عروسی
سالن های پرورش عروس هلندی
سالن های عروسی تخت جمشید
جدیدترین سالن های عروسی
سالن های عروسی چمن
قیمت سالن های عروسی در تهران
سالن های عروسی رشت
سالن های عروس رشت
سالن های عروسی شهر ری
بهترین سالن های عروس رشت
سالن های عروسی زاهدان
سالن های زیبایی عروس مشهد
سالن های زیبایی عروس
سالن های زیبایی عروس اصفهان
بهترین سالن های زیبایی عروسی
بهترین سالن های زیبایی عروس تهران
بهترین سالن های زیبایی عروس مشهد
عکس سالن های زیبایی عروس
زیباترین سالن های عروسی
عکس زیباترین سالن های عروسی
سالن های عروسی ساری
سالن های عروسی سنندج
سالن های عروسی در ساری
سایت سالن های عروسی تهران
سالن های عروسی شرکت نفت
سالن های عروسی شهریار
سالن های عروسی شهرری
سالن های عروسی شمال تهران
سالن های عروسی شهرک غرب
سالن های عروسی شیک
سالن های عروس شیراز
لیست سالن های عروسی شهرکرد
سالن های عروسی در شهرکرد
سالن های عروسی بانک صادرات
سالن های عروسی باغ صبا
طراحی سالن های عروسی
سالن های عروسی غرب تهران
آدرس سالن های عروسی غرب تهران
سالن های عروسی فرهنگیان
سالن های عروسی فرمانیه
سالن های عروسی باشگاه فرمانیه
عکس های سالن عروس فردا
سالن های عروسی قزوین
سالن های عروس قم
سالن های عروسی در قم
سالن های عروسی در قزوین
بهترین سالن های عروس قم
بهترین سالن های عروس قزوین
سالن های عروسی کاشان
سالن های عروسی کرمان
سالن های عروسی کرمانشاه
سالن های عروسی کمالشهر
سالن های عروس کرمانشاه
لیست سالن های عروسی کاشان
بهترین سالن های عروسی کرمانشاه
لیست سالن های عروسی کرمانشاه
سالن های عروسی در کاشان
سالن های عروسی در کرمانشاه
لیست سالن های عروسی گرگان
سالن های عروسی در گرگان
سالن های عروسی استان گلستان
سالن های عروسی لوکس تهران
لیست سالن های عروسی تهران
لیست سالن های عروسی در تهران
لیست سالن های عروسی اصفهان
لیست سالن های عروسی
لیست سالن های عروسی مشهد
سالن های عروسی مشهد
سالن های عروسی مازندران
سالن های مجلل عروسی
سالن های عروسی نیروهای مسلح
سالن های عروسی در مشهد
بهترین سالن های عروس مشهد
سالن های عروسی نیاوران
سالن های عروسی ناجا
سالن های عروسی نیاسر
نام سالن های عروسی
سالن های عروسی همدان
سالن های عروسی هتل استقلال
سالن های عروسی هتل هما
سالن های عروسی در همدان
سالن های تکثیر عروس هلندی
هزینه ورودی سالن های عروسی
سالن های عروسی در یزد


تاریخ درج: 1398/10/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله سالن های پذیرایی در تالارهای تهران از مجموع 0 امتیاز