استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون لباس عروس فرمانیه و اندرزگو و نیاوران

مزون لباس عروس فرمانیه و اندرزگو و نیاوران
مزون لباس عروس فرمانیه و اندرزگو و نیاوران:مزون های لوکس و لاکچری پایتخت در همه ی قسمت شهر پراکنده بوده و تنها به قسمت مرفه تهران اختصاص ندارد . با گشتی در شهر میتوان دید مزون های درجه یک در مرکز و یا غرب تهران نیز در حال فعالیت هستند . اما در این مقاله قصد آن داریم که مزون های مجلل منطقه فرمانیه را بررسی کنیم .  
 









خانم های شیک پوش و مشکل پسند که اهل پوشیدن لباس های مارک و پوشش هایی با برش ها و طراحی های خاص هستند همیشه بطور اختصاصی مزون های مشهور شهر که با فصول و ایاممختلف سال مدل های خاص و جدید خود را ارائه کرده و از برند ها و مدل های ترند شده جهانی پرده برداری مینمایند را دنبال می کنند .  البته باید در نظر داشت که فروشگاه های لباس های لوکس و مزون های مجلل و صاحب نام شمال پایتخت بوسیله ترند کردن یک مدل خاص جهانی یا ابداع یک مدل حاصل از خلاقیت بومی و ملی به فروش سرشاری میرسند . چرا که یک مدل تبلیغاتی در شناساندن محصول و همچنین در اطلاع رسانی های گسترده صنعت پوشاک لوکس ؛ که البته همراه با غوغا سالاری در بازار است ؛ موجب مطرح شدن یک مد خاص خواهد بود . در گام پس از ترند شدن یک پوشش خاص ، این سلبریتی ها هستند که در گام دوم به فروش مضاعف مزون ها کمک ویژه می کنند.
 
مزون فرمانیه



ابتدا باید بدانیم منظور از سلبریتی کیست ؟  اگر دقت کرده باشید هم یک سیاست مدار و هم یک بازیگر و حتی یک مدل لباس می تواند سلبریتی تلقی شود . بنابراین همه ی این ها در یک سری نقاط مشترک هستند . سلبریتی بودن شغل نیست ، بلکه آن ها یک فرد مشهور هستند که بین اقشار مردم بخاطر فعالیت در زمینه خاص خودشان پرطرفدار و محبوب می باشند . پس هر فرد تاثیر گذار در حوزه های مختلف از قبیل ورزش ، موسیقی ، سیاست ، علوم مختلف ، پزشکی ، مدلینگ و... میتواند یک سلبریتی باشد . اما باید توجه داشت که افراد مشهور و ستاره ها این سلبریتی شدن را مدیون رسانه ها هستند که رسانه ها نیز از این طریق به درآمد سرشاری می رسند . بنابراین اگر یک مزون مشهور دارای رسانه شود یک ارتباط دو سویه بین سلبریتی و مزون ایجاد خواهد شد که هر دو به ثروت خواهند رسید . پس اکثر مدها و ترند ها وام دار سلبریتی هایی هستند که آن ها را به چشم ها نشان داده اند ، زیرا آن ها کاملا زیر نظرند !


 
در هر حال مراجعه به مزون های لوکس سبب می شود که بانوان شیک پوش و تنوع گرا با ابداعات و خلاقیت های داخلی و بین المللی بیشتر آشنا بشوند و قادر باشند برای انتخاب لباس و کیف و کفش از مدل های به روز و زیباتری اگاه شده و استفاده نمایند . پس گشتن و جستجو کردن در مزون های مختلف می تواند فرصت های سرشاری را بوجود آورد . تعدادی از مزون های فرمانیه ی پایتخت صاحب سبک بوده و با ابداعات خود گوی رقابت را از بقیه ربوده اند . به گونه ای که با ارائه محصولات خود در نمایشگاه های بین المللی خارج کشور توانسته به شهرت منطقه ای برسند و در آستانه ی تبدیل شدن به یک برند سرشناس قرار بگیرند . البته محصولات این گونه مزون ها را نمیتوان به فراوانی در فروشگاه های سطح شهر دید . لیکن به مشکل پسندان پیشنهاد میکنیم از این مزون ها دیدن فرمایند . سالن هایی با نام "خانه ی مد" که صاحب سبک بوده و دارای تیم حرفه ای طراحی لباس هستند بیشتر به این امر مشغول می باشند . مثلا طراحی انواع لباس های مفهومی و لباس های شب ، مانتو ، لباس های مجلسی و حتی کت هایی با طراحی خاص را براساس سفارش خاص مشتری به طور انبوه یا تکی انجام میدهند . تعداد دیگری از مزون ها نیز که دارای سرمایه و پشتیبانی قوی هستند وارد کننده ی بهترین و شکیل ترین برند های خارجی از لباس عروس و لباس روز و شب بانوان می باشند .  
 



خانه های مد و صاحب سبکان و استایلیست های صنعت پوشاک در سال های اخیر توانسته اند به اقبال بیشتری از سمت مردم برسند و با تقاضاهای بیشتری برای محصولات خود روبرو گردند . آن ها توانسته اند با تبلیغات در فضای مجازی و با استفاده از اینستاگرام و تلگرام بطور اثربخشی تبلیغات خود را اجرا کرده و از سوی دیگر مردم نیز توانسته اند بوسیله ی جستجو با هشتگ های مزون و هشتگ لاکچری به خوبی ایشان را پیدا کرده و حتی با اظهار نظرات و سفارش دهی به رقابت این مزون های مشهور دامن بزنند . پس واضح است مزون های معروف در سال های اخیر متفق القول به استفاده از فضای مجازی و برای تبلیغ و بازاریابی روی آورده ، بطوری که هزینه های سرشاری را روانه ی این سمت بازار کرده اند .  
 

دقت شود که برترین برند ها تا زمانی که برای فرم و اندازه بدن شما دوخته نشود و بوسیله یک  متخصص مد تایید و توصیه نگردد گزینه ی مناسبی برای بانوان شیک پوش نخواهد بود . این موضوع مهم حد فاصل بین فضای واقعی و فضای مجازی در صنعت پوشاک است که اگر توجه نشود پس از مدتی فرد را یا دلسرد خواهد کرد یا با هزینه های بسیار زیادی روبرو می سازد .  باید بدانیم که سلبریتی هایی که فلان مد را پوشیده و در تبلیغات به ترند شدن آن کمک میکند قبل از آن چندین روز را صرف اندازه گیری ، طراحی و دوختن آن محصول طی رایزنی با یک تیم سرشناس و ماهر کرده اند ، و ساده لوحانه ست که ما فکر کنیم هر مد و هر دوختی با هر رنگ و هر طراحی همانگونه که تن وی را زیبا ساخته اندام ما را نیز شکیل کرده و مورد تایید چشمان مخاطبین ما نیز قرار خواهد گرفت .  
 


در اینجا لازم است از یک خدمت مزون های لوکس که در کشورهای توسعه یافته رایج بوده اما در کشور ما بسیار کم دیده می شود یاد کنیم.  خدمات مزون های لوکیس در کشور های توسعه یافته در کشورهای توسعه یافته و بالاخص در ابر شهرهای آن مشتری پس از جستجو در فضای مجازی و مشورت و در نهایت پسندیدن یک مدل خاص می تواند بجای رفتن به مزون تنها با یک تماس و پرداخت هزینه ای اندک تیم طراحی آن مزون را به محل سکونت خود دعوت کرده و مسائل ابتدایی اندازه گیری ، مرور کاتالوگ ، صحبت در مورد نحوه کار را انجام دهد و آنگاه در صورت تایید در مراحل بعد مابقیه پروسه عملیات دوخت را در مزون انجام دهد و بدین نحو هم در زمان صرفه جویی کند و هم با آرامش بیشتری در مورد لباس نهایی  (مدیریت ارتباط با مشتری) منسجم می CRMمورد پسند خود تصمیم بگیرد . این کار نیازمند یک سیستم باشد که مزون ها با آینده نگری و پرداخت یک هزینه کم به اینمنظور میتوانند به سود سرشار و همچنین شهره شدن در بین مردم جامعه نائل آیند .  


 
در ادامه به بررسی تعدادی از مزون های برتر منطقه ی فرمانیه میپردازیم.  
 
مزون عروس سناتور
این مزون را خانم کریما با ارائه طرح هایی به روز اداره می کند. به طور تخصصی به ارائه لباس های عروسی و نامزدی می پردازد . مدیریت این فروشگاه قانون مدار بودن و صداقت در یک رابطه دو طرفه را شعار اصلی خود و پرسنلش قرار داده است. سعی می کنند لباس های مناسب با وقار بانوان جهت زیبایی بخشیدن بیشتر به انان ارائه دهند.
 
مزون لباس عروس هدیه وطنی
مزونی با مدیریت بر جسته خانم هدیه وطنی و دارای طراحان و خیاطانی حرفه ای در فرمانیه است. این مزون در زمینه اارئه کلیه خدمات عروس اعم از لبای، تاج، تور و غیره فعالیت می نماید. مارک های ایده آل تن پوش های این مزون ، اصل غیر قابل انکار دیگر این فروشگاه است .  
 
مزون لباس عروس سیندرلا
از جمله مزون های شمال تهران که در فضای مجازی برای تبلیغ و ارائه کارهای خود فعالیت دارد مزون سیندرلا می باشد. در بلوار اندرزگو از منطقه فرمانیه واقع شده است. طراحی و دوخت لباس های عروس و نامزدی همراه با مدل های لباس های دیگر ارائه می شود. حس زیبا شناسی هر بیننده با دیدن طرح های پر زرق و برق این مزون به وجد خواهد آمد .  
 
مزون لباس مد نو
 مزون مد نو در چهار راه فرمانیه برای ارائه خدمات خود حضور دارد. انواع لباس اسپرت و مجلسی را از برنهای معروف ترک به کشور وارد نموده و طیف وسیعی از سلایق مختلف را پوشش می دهد. بانوان مشکل پسند بسیاری از طرح های این مزون را مورد استفاده قرار می دهند . اگر قصد مراجعه به این مزون را دارید حتما از قبل با پرسنل و مدیریت هماهنگ کنید.
 
مزون لباس ایسو
مزون دیگری که در فرمانیه واقع شده مزون ایسو می باشد. این مزون صرفا وارد کننده لباس می باشد ان هم از برند های معتبر و مارک جهانی ( ترک). این مزون لباس های خود را به نقاط مختلف کشور نیز ارسال می نماید. گرمی و قدرت بیان بالا ، با حوصله و خوش اخلاق بودن ، احترام به سلیقه مشتری از جمله ویژگی های پرسنل این مزون می باشد . همچنین این تیم همیشه بصورت شفاف از تجربیات کاری خود در سالیان مختلف برای مشتریان توضیحاتی بیان می کنند. خانم عباسی این مرکز ارائه لباس را مدیریت می نماید.
 
مزون آزالیا
این مزون تازه تاسیس که فعالیت نسبتا خوبی در فضای مجازی دارد با جدیدترین طرح های لباس شب چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند . اکثر بانوان مشکل پسند با دیدن محصولات آزالیا هیجان زده شده و به همین دلیل اینمزون سرعت در تحویل دوخت های سفارشی را سرلوحه اصلی کار خود قرار داده است . چشم انداز بعدی این مزون صاحب سبک شدن در عرصه ی پوشاک لاکچری است . در فرمانیه ( اندرزگو ) واقع شده است.
 
مزون لباس مانلی
مزون لباس مانلی کادری حرفه در طراحی و دوخت لباس دارند. طراحی انواع لباس مجلسی، اسپرت و شب در این مزون با مهارت زیاد انجام شده و به طور تخصصی و بسیار تمیز دوخت صورت می گیرد. مانلی در فرمانیه غربی واقع شده است. قیمت لباس های این مزون در منطقه زبانزد بوده و امکان ارائه خدمات این مزون در منزل شخصی افراد می باشد. که این ویژگی را تعداد بسیار معدودی از مزون ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. سرعت در کار و وعده به قول ها در بهترین زمان از جمله ویژگی های تیم چیره دست این مزون است .  
 
مزون عروس تاج محل
با نگاهی گذرا به محصولات مزون لباس تاج محل خیلی سریع در میابیم که برای تک به تک لباس ها صبر و حوصله ی فراوانی خرج شده ، بطوریکه نگاه کردن به بند بند دوخته شده های پرسنل این سالن ، آرامش ساله این سالن را به ما نشان می دهد. این طمانینه و 32حیرت آوری به انسان القاء میکند و تجربه حدود آرامش در رفتار همه ی افراد مشغول در مزون لباس تاج محل نیز موج میزند . مزون تاج محل هم خود اقدام به طراحی و دوخت لباس می نماید و هم از برند های معتبر ترکیه و اروپا واردات را انجام می دهد. در کنار فروش امکان اجاره لباس را نیز فراهم نموده است. به افرادی که به دنبال چیزی فراتر از یک پوشش صرفا  نقطه فعالیت دارد که یکی 4لوکس هستند ، مراجعه به تاج محل را توصیه میکنیم . این مزون در تهران در از ان ها در فرمانیه (اندرزگو) می باشد.  
 
مزون لباس دفیله
اگر به دنبال ژورنال های اروپایی و مدل های به روز و استثنایی لباس های مختلف هستید این مزون در فرمانیه جایی است که شما را مستقیما به هدفتان می رساند. محبوبه نصیری مدیر محترم این مزون هر نوع لباسی که بانوان به آن برای زیبایی بخشی به وقار و جلوه خود بدان نیاز دارند در این مزون جای داده است.
 
مزون لباس لیلیوم
 اگر به دنبال مزونی هستید که دارای تعهد مدیریت کیفیت برای ارائه خدمات و محصولات خود باشد بی چون و چرا گالری لیلیوم اولین انتخاب شما در این زمینه خواهد بود . این مزون انواع لباس ها از جمله لباس شب، مجلسی و یا حتی اسپرت و هر نوع لباس دیگری را از ترکیه وارد می کند . گالری لباس لیلیوم قبل از هر چیز به ماندگاری لباس در تن بانوان وطن و جاودان شدن برند در ذهن آن ها اهمیت می دهد . البته این مرکز جدیدا اقدام به تغییر شغل نموده و لباس هایش را به حراج گذاشته است.

 
 
تاریخ درج: 1399/04/18
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون لباس عروس فرمانیه و اندرزگو و نیاوران از مجموع 0 امتیاز